« Novembar 2011 » | ||||||
Po. | Ut. | Sr. | Če. | Pe. | Su. | Ne. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
6:52 PM Ne kačite slike u kupaćem na „Fejsbuk“ ako tražite prijatelje | |
Provokativne poze, slike u bikiniju i pored skupih automobila koje ljudi kače na "Fejsbuk", automatski izazivaju negativno mišljenje kod ljudi koji vas ne poznaju, pokazalo je novo istraživanje. Ispostavilo se da je potrebno pet i po minuta da neko onlajn formira prvi utisak o osobi o kojoj ima samo informacije ponuđene na „fejsbuk" profilu. U realnim uslovima prvi utisak se formira tek nakon devet i po minuta provedenih u nečijem društvu.
Istraživanje je izvršila firma „Reputation 24/7" i prema nekim od zaključaka ispostavilo se da 40 procenata ispitanih brže formira mišljenje o ljudima na osnovu onlajn profila nego uživo.
Utisci o ljudima se formiraju na osnovu 18 različitih kategorija u koje fotografije koje se postavljaju online mogu svrstati. Fotografije koje uglavnom vode do pozitivnog stava prema osobi koja ih je postavila su one sa prijateljima, slike sa venčanja i sa decom.
Negativno se ocnjuju one kada neko pozira ispred automobila, u bikiniju i sa čašom pića u ruci.
Pri tome, četvoro od deset ispitanika priznalo je da ih je prvi utisak često prevario. | |
|
Kommentare insgesamt: 0 | |